Kirjaudu sisään
Ota käyttöön käytännöllinen kestotilaus. Kestotilaajana haluamasi tuotteet toimitetaan sinulle automaattisesti valitsemallasi rytmillä. Kestotilauksellesi saat jatkossa vähintään 20 % alennuksen piilolinsseistä, silmien hoitotuotteista ja tarvikkeista. Lisäksi saat ilmaisen toimituksen. Kestotilausasiakkaan etuna saat myös veloituksetta yhden piilolinssitarkastuskäynnin optikolle vuosittain, jos tilausten arvo ylittää 100 € vuodessa. Voit maksaa kestotilauksen haluamallasi maksutavalla. Mikäli maksat luotto- tai debit-kortilla, tarkistathan verkkopankistasi, että olet hyväksynyt toistuvat maksut. Voit lopettaa kestotilauksen milloin tahansa.
Silmäasemalta löydät laajan valikoiman piilolinssejä jokaiseen käyttötarpeeseen. Valikoimaamme kuuluvat kertakäyttöpiilolinssit, jatkuvakäyttöiset piilolinssit, monitehopiilolinssit sekä värilliset piilolinssit. Tutustu kattavaan valikoimaamme verkkokaupassa.
TUTUSTU VALIKOIMAAN
Haluan peruuttaa kestotilauksen, kuinka se onnistuu?
Voit peruuttaa kestotilauksesi seuraavilla ohjeilla verkkokauppatililtäsi:
Kestotilausta ei voi laittaa hetkellisesti tauolle tästä valinnasta, vaan kestotilauksesi peruuntuu välittömästi kokonaan.
Haluan muuttaa kestotilaukseni toimitusväliä, kuinka se onnistuu?
Voit muuttaa kestotilauksesi toimitusväliä kirjautumalla verkkokauppatilillesi:
Uusiutumisväli voi olla 30, 60, 90 tai 180 päivää. Kestotilauksesi uusiutuu aina automaattisesti tämän jälkeen.
Olen muuttanut, ja osoitteeni on vaihtunut. Miten vaihdan tämän kestotilaukselle?
Voit muuttaa osoitetietojasi kirjautumalla verkkokauppatilillesi:
Kestotilauksen muokkaamiselle löytyy ohjeet kirjautuessasi. Osoitetiedot voidaan muokata myös asiakaspalvelusta. Voit olla meihin siis yhteydessä myös sähköpostilla asiakaspalvelu@silmaasema.fi tai nettisivujen chat-palvelun kautta.
Kävin optikolla ja piilolinssireseptiini on tullut muutoksia, päivittyvätkö voimakkuudet automaattisesti kestotilaukselle?
Voimakkuudet eivät päivity automaattisesti kestotilaukselle, mutta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme tehdä muutokset kanssasi.
Olen tehnyt verkkokauppaan piilolinssien kestotilauksen. Miksi -20% alennus ja ilmaiset toimituskulut eivät tulleet tekemääni kestotilaukseen?
Kestotilauksen ehtojen mukaisesti ”Piilolinssit aina vähintään -20%” –alennus sekä ilmaiset toimituskulut muiden kestotilaajan etujen tapaan astuvat voimaan silloin, kun kestotilaus uusiutuu ensimmäisen kerran. Edut eivät siten kirjaudu ensimmäiselle tilaukselle. Ehdot ilmoitetaan myös tilausvaiheessa ennen maksutavan valitsemista.
Kestotilaus ei onnistu maksukortillani, missä vika?
Kestotilaus onnistuu laskulla sekä luotto- ja debit-kortilla, jossa on toistuvaismaksut hyväksyvä ominaisuus kytkettynä päälle. Voit tarkastaa maksukorttisi asetukset omasta pankistasi.
Olen saanut uuden maksukortin, miten päivitän tämän tilaukselleni?
Voit muuttaa maksutapaa kirjautumalla verkkokauppatilillesi:
Kestotilauksen muokkaukselle löytyy ohjeet kirjautuessasi.
Olen saanut uuden maksukortin, mutta kestotilaukseni meni poikki vanhentuneen maksukortin takia. Kuinka saan päivitettyä maksukorttini tiedot ja käynnistettyä kestotilaukseni uudelleen?
Mikäli kestotilauksesi on katkennut vanhentuneen maksukortin takia, tulee sinun aloittaa kokonaan uusi kestotilaus ja päivittää uuden maksukorttisi tiedot kestotilauksesi yhteyteen.